SlideShow




0

SEPI



HP disebelah
rokok ditangan
mata ke langit
mencari dimanakah Bulan
teringat, awal bulan puasa.
anak Bulan ada lah
tu pown belum tentu dapat lihat

haihhh~
tertanya-tanya
"kenapalah HP aku diam saja"
mana tukang beri mesej nya ?
mana tukang telefon nya ?
mana tukang 3G nya ?
diam terkedu kesunyian

ada ke tiada ?
orang tu... alahh, orang tulah
yang mana ?? yang tu lahh~
yang gitu-gitu tuu~

hUrm..
yang tu, ada saja
tapi masa untuk kita yang tiada
sebab tu la kita macam orang lepas muflis
macam dah tak ada apa-apa kat dunia ni

tertanya persoalan nya
siapa buat siapa yang ada tak ada ?
tak marah, tapi pilu
mahukan dia, tapi dia mahukan aku ke ?

mungkin nasib tak menyebelahi aku
apakan daya, terima dengan hati yang terbuka
yang pasti rindu tu tetap rindu
tapi rindu orang tu macam mana pula ye ?

aku tak kesah
aku tak kesah
aku tak kesah
dan aku tak kesah

tapi aku mengharap
dengar seruan aku
dengar bisikan pilu hatiku
dengar kesunyianku yang melarat
dengar degupan jantungku yang hanya berdengup demi kamu

percaya atau tidak
hanya kau yang aku rindui
hanya kau yang aku cintai
hanya kau yang aku perlukan
hanya kepada mu aku mengharap

SIAP_lova <3

0 comments:

Post a Comment