SlideShow




0

Penunggu Teragung

"Ding Dong~"
bunyi mesej alert H/P aku
terkenja-kenja membelek siapa gerangan yang menghantar mesej tersebut
hati berkata "mesti Dia yang mesej"

tiba di H/P tersebut, "ohh, OK. awak yang mesej rupanya
terima kasih sebab awak sentiasa mesej saya
awak tak jemu-jemu mesej saya dan hiburkan hati saya
awak sentiasa hantar MMS yang cantik-cantik dekat saya"
terima kasih awak :) [MAXIS]

di sebaliknya~

hati agak hampa
manakah beliau ni ??
senyap tanpa berita dan khabar
rindu aku tetap rindukan kamu





kemudian~

"DingDong"
sekali lagi ia berbunyi-bunyi
kali ni mesti beliau yang mesej
lalu mencapai H/P di meja sebelah

=,=" "ohh, sahabat mesej bertanya khabar"
"ohhh, sahabat mesej ajak melepak"
"ohh, sahabat mesej mahu bertanyakan sesuatu"
lain yang di pinta, lain pula yang dapat

manakah beliau nie ??
penah aku menunggu sepanjang hari
haihhhh~

" awak, saya tak kesah kalau awak diamkan diri
saya tahu apa yang awak buat dan awak tak akan curang
saya percayakan awak, awak taw ??
tapi, saya tak paksa awak okeyy ?? "

cuma, saya nak cakap saya RINDU sangat kat awak~

menunggu tanpa mengira masa dan tempat
datang RINDUnya tanpa di undang
harapan jangan di harap sangat
sang penunggu tetap menunggu
walau khabar dan berita tidak diterima

tapi bila penampakan "cahaya" lalu tetap bersyukur
kerana sang penunggu pasti yang dirinya di RINDUi jua


credit to:
SIAP_Lova <3

0 comments:

Post a Comment