SlideShow




0

R I N D U

aku rindu
insan yang bergelar "Ex" kekasih aku

aku rindu
tahun 2010 yang banyak beri kenangan pahit dan manis bersama

aku rindu
akan suara beliau dengan loghrat yang digunakankan oleh beliau

aku rindu
senyuman dan gelak tawa beliau

aku rindu
air milo dan meggie kembang beliau

aku rindu
nak berdating berdua-duaan dengan beliau

aku rindu
tangisan dan kemurungan beliau

aku rindu
bila aku bergadoh dengan beliau

aku rindu
ciuman dari beliau

aku rindu
berkaroke dengan beliau

aku rindu
gaya "amboi3" yang selalu digayakan oleh beliau

aku rindu
akan wajah manis beliau

aku rindu
gelaran BiE dan DiE dari beliau

aku rindu
Queens Bay dan Batu Maung Pulau Pinang

aku rindu
segala-galanya tentang beliau

tapi beliau ?
sampai sekarang aku masih ingatkan beliau
dan tak pernah lupakan apa yang beliau buat pada aku
terima kasih dan selamat tinggal

entry terakhir tentang DiE




1

warkah untuk insan bergelar KAWAN

Assalamualaikum
maaf kerana tidak berkarya akhir-akhir ni
busy dehh.

haihh .
ni nak mengadu ni
kalau tak boleh mengadu kat korang
mengadu kat blog pown jadi lah

kalau yang baca ni simpati dengan aku
terima kasih daun keladi
hihi~

susah kan nak percaya kan orang sekarang ni ?
orang meletakan 100% harapan
tapi "meleweh" bak kate budak-budak zaman sekarang
bila depan kita ,
dia lah Malaikat , dia lah Nabi
semua nya perfect belaka
tapi bila dibelakang , syaitan bertanduk 8
korang penah tengok ?
kadang-kadang korang keluar sesiapa saja ,

diorang tu lah syaitan bertanduk 8
tak payah nak berlakon atau hipokrit


pada kawan yang digelar "RAKAN SETIA"
anjing kurap pown masih setia dengan tuan nya yang hina beliau
hidup orang macam ni dah pupus ditelan zaman
ada pown PROPAGANDA semata-mata
RAKAN SETIA hanya dimulut saja
tapi secara praktikal nya HARAM JADAH
musuh dalam selimut
gunting dalam lipatan kain

pada kawan yang sudah berpasangan
tak payah nak risau sangat
aku bukan PERAMPAS macam kau sangkakan
awek kau macam bidari sekali mana pown
tak ada kerja larh aku nak rampas
orang bodoh kuasa dua je buat macam tu
yang nak jeles tak tentu pasal tu apehal ?
kalau aku kata BANGANG kau marah
dah ternyata kau memang BANGANG
buat apa aku nak pecahkan bakal hubungan rumah tangga korang ?
dapat dosa jek dan aku kenal apa itu DOSA , apa itu PAHALA

pada kawan yang terlalu peramah
tak payah nak peramah sangat okey ?
berkawan tak salah , berkawan lah sampai semua orang kat Bumi ni kawan kau
tak cukup ada 9 lagi Planet yang kau boleh buat kawan
amek la aku sikit tak kesah pown
tapi berpada-pada sikit
kadang-kadang kawan yang lama kecik hati sebab tak dilayan
sebuk dengan kawan yang baru
bila susah carik kawan lama , bila senang HARAM contact pown tidak
Terima Kasih atas cara kau menghargai kawan yang digelar SAHABAT KARIB kau macam ni

aku tahu aku tak sesempurna kau
aku tahu aku tulis entry ni pown aku sendiri pown tak betul
terpulang kepada penilai atau setiap individu masing-masing
kalau korang rasa aku ni tak baik orang nya , atau 2x5 je , abaikan entry ni

niat dihati tak ada makna pown nak menghina
malah aku doakan kebahagian kawan-kawan aku
bukan nak cakap besar , tapi hakikat nya BENAR semata-mata
pada aku rakan atau kawan ni adalah ORANG ke2 selepas keluarga
tanpa korang aku pown boleh jadi gila


Terima Kasih kepada mereka yang masih percaya kat aku
dan kepada mereka yang tak percaya tu , apa yang aku boleh katakan
hati dan perasaan orang tak boleh dipaksa
terima seadanya