SlideShow




2

si gadis pujaan hati . .

korang-korang dan korang
mesti nak tahu kan ciri-ciri gadis pujaan hati ?
hihi~ ayat jiwang .
mari baca entry ni kalau berani =p

orang nya mesti lah ada ciri-ciri berikut


◄ jujur dan setia ►
◄ faham memahami each other ►
◄ jangan paksa memaksa aku sebab aku ta suka ►
◄ tinggi serta ramping ►
◄ pakai shawl bagi yang bertudung ►
◄ berambut panjang bagi yang tak bertudung ►
◄ pandai bergaya atau versetyle ►
◄ no hipokrit and no perempuan gedik-gedik ►
◄ matang dan bukan propa semata-mata ►
◄ low profile , bukan mata duitan ►
◄ masih dara serta anak halal ►

tapi sekarang susah nak carik perempuan yang cukup syarat ni
belum tentu boleh dapat
tapi
kalau dapat terus buat sujud syukur
hehe~


ni pulak
10 gadis yang aku suka kat dunia ni :))


Liyana Jasmay





Yuna





Ayumi Hamasaki





Lisa Surihani





Juliana Evans





Choi Jun Won





Lee Si Young





Beyonce Knowles






Heliza






Avril Lavigne

2 comments:

EwaFiwa

sham , aku cukup ramping tak ? hahahaha

Sham Innocent

hahah~ cukup cukup ! kaw ade pakej ewa ! hehehe .

Post a Comment