SlideShow




0

Nak ni ! Nak tu !

saja bosan-bosan update entry yang bukan-bukan
hihi~

aku tengah cari barang ni sebenarnya
barang yang aku idam-idamkan selama ni
kot-kot ada orang nak belikan untuk aku ke
hihihi~

dalam pelancaran nak beli kasut ni
SUPRA lah
tapi mana nak cari pown tak taw
macam susah nak nampak kasut SUPRA ni


Lepas tu nak kasut RADII
smart pulak bila tengok Will.I.Am pakai
beli kan 1 boleh ?


Boot Gucci
keluaran Gucci yang terbaru
alamakk !!
keliur aku tengok
siap lah Gucci , aku redah kau dulu !


boot Gucci tadi sesuai pakai ngan jacket macam ni
haihhh , mesti nampak kacak kan ?


pastu kalau musim hujan atau sejuk
sesuai kan diri dengan jacket macam ni
aku ni jacket labuh-labuh
bukan jacket , tapi coat


perfume aku dah nak habis
BVLGARI Aqva
(Pour Homme) menjadi pilihan hati aku
perokok macam aku ni sesuai pakai perfume ni
kena asap rokok , bau dia tetap menyerlah
tapi harga pown menyerlah lah
nak ni ! nak ni !
bukan Minho ni lah !
aku buat rambut macam dia
hehe~ cute so sweeettt~
dalam prosess menbela rambut panjang
pastu perm sikit kat atas tu ..
kachaakkkk =3


target tahun ni nak beli camera 1
nak buat kerja part time
tapi tak tahu bila boleh dapat
namun CANON EOS 550D menjadi pujaan hati


aku minat main keyboard
walaupun tak pandai sangat
tapi setakat suka-suka apasalah nya
asalkan boleh main
Yamaha MOTIF XF8
terhangat di pasaran =)



ASUS model P501
alamakk !!
bagi pengemar game macam aku
laptop macam ni terbaik
bentuk badan pon lawa
hihi~
bilakah aku dapat miliki kau ??


aku tengah menunggu seorang datin sposer ni .
Ssangyong Rexton
awww , awww si bercita rasa orang tua aku ni
aku suka kereta 4x4 , tak minat kereta kecik-kecik ..

0 comments:

Post a Comment