SlideShow




0

what i can do for you ?

hamba Allah swt mengadu kat aku memalalui IM Facebook
die kate tension & banyak masalah sekarang ni
masalah keluarga , kewangan , keperibadian
kepale buntu & stress d'buat nye

mintak share ngan aku
yes , boleh saje nak share ngan aku
aku suke dengar masalah kawan-kawan aku

bantu tu mengikut kemampuan sendri
kalau aku mampu , aku bantu
tapi mase tu aku "mendengar" masalah kau
aku sempati ngan kau

tapi kau salah anggap kat aku
kau cakap bukan-bukan pasal aku
kau kate aku ni tak kenang budi
malah kau ungkit cite dulu

aku rase ape yang aku bg taw tu tak salah kowt
kau ade masalah ,dan aku sebagai kawan cube bantu kau
tapi aku tak mampu nak bantu kau dari segi fizikal
ape yang aku boleh buat hanya mampu cume bagi nasihat saje

kau pulak berjauhan ngan aku
itu saje la yang aku mampu
aku kate bende baik kowt
"ingat Tuhan , kalau kite susah Tuhan lah selalu yang bantu kite . selalu berdoa & yang paling penting sembahyang . Insya Allah , kau akan tenang nanti !"

belom abes taip kaw da bising-bising
kalau kau ta suke kat aku skali pown tapi agak2 lah
kau macam bantah soal agama jek

aku ni bukan la baek sangat pown
memang tak layak nak ceramah orang
tapi aku kate bende yang betol
bukan bende yang salah

mintak ketenangan jiwa dari Tuhan
rajin berdoa & solat
Insyallah DIA akan tolong
cube fikir sikit

nak harap kan kawan ?
kau mati kebuluran pown belom tentu dapat tolong
kau patot syukur kau masih ade kawan yang amek berat pasal kau
hargai diorang , bukan burok kan diorang

aku sikit pown tade niat nak berlagak depan kau
ta kenang budi or lupe kat kau
kalau aku ta kenang budi , da lame aku bwt "donno" kat kau !
fikir sikit okey

hargai kawan kau selagi kau masih ade kawan
kawan memang senang di cari
tapi kawan yang betol-betol setia ?
dalam 1 juta kawan tu hanya ada sorang je

dan aku bukan la tergolong dalam kawan baek kau
aku sedar aku sape, so kau cari kawan yang lagi bagos dari aku

ingat pesanan aku
biar buta hati , jangan buta agama
jangan jadi kawan tikam kawan


0 comments:

Post a Comment