SlideShow




0

warkah untuk si "P"

bile duduk b'seorang
kepala mule kenang kan kisah lalu
adakala nya rindu
adakala nya benci
sehingga la aku terfikir
"kenapa la aku kenal ngan kau !"
tp d'sebalik celahan tu hati t'lintas jgak
"aku masih syg kn kau lg"

dari dulu , kemudian sampai la kehari ini
aku tak tahu kenapa aku ta boleh balik pada kau
mungkin aku benci kau
sebayak mana aku benci kau , aku cume ta boleh buat !
tapi kenapa ?
mungkin kau cinta pertama aku
mungkin jugak kau cinta aku yg paling lama
hampir 3 tahun !
sapa boleh lupe kan ?

aku teringat suatu ketika dulu
pertama kali aku jumpa kau
dari selatan ke utara
sanggup aku harungi seorang diri
hanya semata-mata mahu jumpa kau wahai
si "P"

lalu kite berjumpa
kau kata aku mcm Aliff Aziz
aku hanya tersenyum

kau temukan aku dengan bonda kau
aku hanya gembira

kau bawa aku kemana saja
aku hanya kegirangan

kau belikan aku seutas rantai
aku hanya teriak suka



kalau kau nak tahu
aku masih simpan lg rantai ni dengan rapi

tapi kenapa kau tibe2 berubah ?
kau ibarat si Merak yang sangat angkuh
kau lupe diri ibarat
si Tanggang

kau tipu aku !!
dalam diam kau da ada orang lain
sudah sebulan kau dengan die tanpa pengetahuan aku
apa ni ? kenapa tiba-tiba ?
mana janji-janji kau yang dulu ?
kenapa kau buat aku macam ni ?
apa salah aku ?

jika ini kesudahan nye
jika ini yg patut aku terima
dengan hati terbuka aku lepas kan kau
dan jangan kau balik pada aku !
biar pun hati ni mati
tapi aku rasa puas dihati

semakin hari semakin tenang
adakah dendam dibalas ?
takk , aku ta pernah dendam ngan sesiapa
melainkan kau yg hidupkan dendam dalam diri aku

3 tahun , mati bergitu saja
pernah kau fikir perasaan aku ?
sampai disini saja
jangan sesekali kau fikirkan nya
kerna perasaan tu da jadi tawar tanpa gula

0 comments:

Post a Comment