SlideShow




0

to haters !!


"why does everyone hate me ?"
ahaha~
biar die benci kite
jangan kite benci orang

tapi orang nak berkate ape tentang aku
berkate-kate-kate-kate lah !!



dan anda boleh away dari saya
saya sikit pown tak kesah okey !!

awak nak buat ape kat saya pown
buat la , saya tak rasa menyesal walaupon sikit pown

samada awak nak . . . . .



or



so , laku kan saja lah
what i can say ??
ni saje lah yang saya mampu cakap !


kalau rasa diri kau tu betol sangat
bawa la haluan kau tu !

kalau susah pandai pulak cari aku
ni lah Faker !
si Talam Dua Muka !


kepada yang betol2 HATE ME

follow my step


press Alt+F4

tq

0 comments:

Post a Comment