SlideShow




0

sila lah baca kepada yg berkenaan

sesusah mana sekali pown aku
aku cuba senang kan kau

semiskin mana sekali pown aku
aku cuba kaya kan kau

sejahat mana sekali pown aku
aku cube jadi baik demi kau

sekejam mana sekali pown aku
aku tetap berhati perut terhadap kau

sehina mana sekali pown aku
aku tak pernah berpaling muka kat kau

bile kau perlu kan aku
anytime , anywhere aku ade di sisi kau


bile kau perlu kan pertolongan dari aku
sedaya upaya aku cube bantu kau

bukan lah mengungkit
bukan lah berkira


tapi ingat lah pengorbanan aku kat kau
walaupun tak sebesar mana
atleast bukti kan dengan usaha kau

bile aku perlukan pertolongan kau
ade kau usaha demi aku ?
ade kau fikir kan kesusahan aku ?
ade kau kisah pasal aku ?

walaupun kau kate kau cube tolong aku
tu pown dah bermakna bagi aku walaupun hanya sekadar cubaan

kate kan kau gagal
kenape berdiam diri ?
malu dengan aku sebab kau gagal ?
malu dengan usaha sendiri ?


jangan berjanji jikalau tak bole tunai kan
hanya sekadar mencube tapi gagal tak salah pown
tapi perkara yg mengecewakan aku kenape kau berdiam diri bile kau gagal
kalau tak bole tunai kan atleast bgtau lah
tak susah pown !

ni ibarat kau telah menghilang kan diri dr dunia
kau ibarat tak kenal aku semata-mata
ungkapan "maaf" pown tak tertulis
batang idung pown tak kelihatan

bile aku mesej kau
reply pown tidak
bile aku nak call kau
hp di turn off
bile aku on9
kau pula off9

bile aku IM kau
kau ignore aku

kalau kau buat aku mcm ni
baik kau delete no aku dr hp kau
kemudian remove aku dr friendlist kau
kalau nak block sekali pown sila lah

aku tak marah
aku tak heran

senang kan ?
so lepas ni tak payah la susa2 kau nk berlakon !

sebab ade aku ke , tade aku ke
same saje
aku ni bukan penting mane pown bg kau
kau perlu kan aku bile susah jek

biar berjanji
asal kan pandai kotakan
biar gagal
asal kan mencube
biar bersalah
asal kan jangan berdiam diri

walaupun aku kate
"ohh , tape .. kalau ta dpt tolong pown tape . aku tak pakse"
atleast bg tau aku kalau tak dpt tolong
jangan la buat aku tertunggu-tunggu
pastu diam kan diri macam tak kenal aku
ni ke "sahabat" ?
andai kate kau perlu kan aku lagi
aku sedia membantu
dan aku masih anggap kau sahabat aku lagi
nak gelak , sila lah gelak !

0 comments:

Post a Comment