SlideShow




2

si Talam 2 muka



Talam 2 muka ?
macam mana tu ?

si talam 2 muka yang pandai berlakon
bila depan kata lain , bila belakang kata lain
terima kasih kawan !
aku sangat menghargai :)




tolong lah jangan perasan bagus !
aku menyampah tengok kau !
kenapa orang macam kau ni wujud kat dunia !
kau bukan kawan !
kau si kawan yang makan kawan !
ibarat gunting dalam kain !
tak sangke ekk !!




orang macam kau ni baik mati !
janji tak pernah di tunai kan !
kata-kata tak pernah dikota kan !
cehh ! ilunasi je sume tu !

dulu susah cari aku !
mintak tolong dengan ayat yang "bertaman" !
bile senang lupe aku !
aku mintak tolong ,
ayat "logi" yang kau bagi aku !
ada yang buat-buat tak kenal pown ada

kawan ke tu ?
kalau macam ni la kawan
sampai mati pown aku tak kan maaf kan kau !
haram lah semua yang aku bagi kau

FUCK YOU !!

2 comments:

Kenishiee Wataru

ahahaha pokok goyang sebelah tangan..cett!! lepas geram nampak!!

Sham Innocent

bengong ! ahaha~ mmg tgk geram pown !!

Post a Comment