SlideShow




0

si Loser

menatang dulang paku serpih
mengata orang die yg lebih

"tu lah orang melayu"
aku tak cakap , orang lain yg cakap
tapi betul ape kate nye

bile Melayu di caci
mula maki hamun
tapi tak di sangka ape yg di hamun kan
tak sadar sume tu

berjanji hanya di mulut
secara fizikal nya tak di tunai kan pown

bile berhutang
tak pandai di pulang kan balik

pandai berkata
tapi sebalik hanya 2x5 saja

kalau dah bersalah
mula tak mahu mengaku
malah , lari 1 kampung


alaaa
kalau nak di sebut kan 1 per 1
sampai esok pown tak abes

tapi ni lah hakikat nye
bukan mengutuk atau mencaci
tp menyadarkan diri sendiri

fikir sejenak
renung seketika
ape yang anda buat tu betul or tak ?

jangan di sangka semua tu betul
jangan di sangka jua semua tu salah

saya mengaku saya pown tersenarai si Loser
tapi bila di fikir kan rasa malu la pula

pandai berkata
pandai lah di tunai kan


pandai berjanji
pandai la di kota kan

pandai berhutang
pandai lah bayar semula

pandai buat salah
pandai-pandai lah fikir sendiri

jangan di cop LOSER sudah !


0 comments:

Post a Comment