SlideShow




1

bakal artis :p

Mentor ?





ke




Akedemik Fantasia ?



si Bakal Artis ni bertanya kat aku
AF ke Mentor ?
tibe2 saje kamu bertanya

lerrr , nak uji bakat nak jd penyanyi rupe nye
heee~ dari dulu kau bertanya
aku pown tunggu kau jugak mane tak muncul2 kat tv
nie tapi kali ni betol kowt

aku jawab AF lah
AF hadiah die lumayan
hehe~ aku bodek kau ni nanti dah menang jangan lupe aku
ahaha~

ni la budak nye
lihat sendiri bakat die
kemudian nilai
jangan di kutuk , kang dpt publicity


video


video

okey takk ?
jangan puji kat aku
puji kat die
ni page die

gi comment
ahaha~

tak kesah la kau menang atau tak
atleast kau cube
aku sebagai kawan sure support kau nye
tak sabar menanti AF9
good luck Echal


p/s: jangan tanye aku die ni laki or pompuan , nak taw tnye sendri . ahaha~
Echal , jgn marah
:P


EndLessly Story Copyright © 2011 All Right Reserved Sham Innocent

1 comments:

Fashua Evan Sanders

hahaahhahahahahahaha :D mereng !!!

Post a Comment