SlideShow




0

kisah cinta aku ( episod 2)

Penang Mari



hye . kite jumpe lg . ! kali nie aku sambung cerita cinta aku nie . kali ni aku cite kan macam mana kami jumpa . 1st time jumpe nie . ahaha . gile ahh . ! okeokeyy . ! tanpa buang masa , jom layann~

saat ke saat , minit ke minit , jam ke jam , hari ke hari . ibarat bumi berputar pada paksi nye . pejam celik pejam celik , kami da kenal hampir sebulan . banyak perubahan yang berlaku sejak aku kenal die nie . walaupun kami ta penah jumpe , tp aku kenal die macam da berpuluh tahun lame nye . aku rase perasaan aku lain daripada yang lain . bagi aku die nie cukup perfect . ! aku mule sayang die . tapi kan , time tu aku ngah in relationship lg ngan ex aku . da 3 tahun aku ngan die . at last die bwt taik ngan aku . die ade jantan lain tanpa pngetahuan aku . da sebulan diorang kapel . jahanam . ! ape lg , terus on the sport la putus . nasib bek aku da kenal ngan "DiE" nie . hehe .

so lepas aku putus ngan ex aku tu , kami blom kapel lg . sehingga lah kami jumpe br kami kapel . hahhh . ni nk dok cite nie . "DiE" ni orang Penang . so phm2 la , loghrat die pekat abes . ! naseb bek la aku paham . cuti sem menjelang . time tu bulan 12 . parents aku ajak g Kelantan . umah akak aku . so kami pown g la Kelantan . 5 hari aku disana . ! kami pergi ari isnin . so sampai hari jumaat la . hari jumaat tu da bertolak balik . bukan balik jOhor la , tapi ke Ipoh . umah makcik aku kat sane . ! sepupu aku kawen . ! so kene la hadir kan . !

jumaat sabtu & ahad kami menetap di Ipoh . setelah langsai mjlis perkahwinan sepupu aku tu , kire2 ahad siang la . kami bertolak ke Penang . ! time tu aku ta taw pown parents aku nk turun Penang . ! My Dad aku ckp , alang2 kat Ipoh ni , g la Penang skali . melawat pakcik aku kat sane . so peluang baik nie . bole aku jumpe "DiE" . ! cepat2 aku inform kat "DiE" . hehe . die pown ta sabar nk jumpe aku . Ohh tidakk . !

hari Ahad , kire2 dlm pukul 2ptg , kami bertolak ke Penang . perjalanan Ipoh ke Penang ambil mase dlm 3jam mcm tu . ! sO sampai Penang kire2 dlm pkol 5 lbih la . setiap detik perjalanan ke Penang , ati aku berkata2 , "bila lah nak sampai nie , ta sabar nye haii" .

hurm . letih lah . ! nt kite sambung lagi ekk . jgn wisau . nt aku cite lg ekk . ! aku cite lg dasyat drpd nie . hehehe . tunggu aww . ! papai^.^

0 comments:

Post a Comment